نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4032
-
الف
+

آی فیلم 2 به سراغ «منطقه پرواز ممنوع» می رود

فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی و نویسندگی «امیر داسارگر» در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی و نویسندگی «امیر داسارگر» و تهیه کنندگی «حامد بامروت نژاد» شنبه 14 جدی(دی) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

«منطقه پرواز ممنوع» فلمی ماجراجویانه و روایتگر داستان سه نوجوان است که در جریان آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت یک طیاره بدون سرنشین، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در اطراف محل زندگیشان، وارد ماجراها و درگیری‌های مهیجی می‌شوند.

منتقدین، حضور یوزپلنگ به عنوان یک عنصر مهم در این فلم را  یکی از نکات قابل توجه آن شمرده اند. 

در واقع «منطقه پرواز ممنوع» جزو معدود کارهایی است که در ایران ساخته شده و در آن از حیوانات بازی گرفته‌ شده است.

«هادی حجازی فر»، «محمد فیلی»، «متین‌ پاکزاد»، «متین کرمانی»، «علیرضا اکبری»، «علی ذکریایی»، «زین العابدین تقی پور» و «بهار نوحیان» از جمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر